Serto: ‘A new Kid in Town’
Auteur:

Serto: ‘A new Kid in Town’

Logo-SertoDrie broers. Hans, Thieu en Peter van Kasteren. Sinds kort alle drie post-actief. Maar ja…….. post-actief? Daar hebben deze drie heren helemaal geen zin in. Koppen bij elkaar, creatief etentje, lekkere wijn. Drie broers, drie totaal verschillende professionele achtergronden.  Elkaar aanvullend, maar ook overeenkomsten: een grote liefde voor ’s-Hertogenbosch bijvoorbeeld. Helemaal ‘into’ Den Bosch, op allerlei terrein. Beschikkend over een uitgebreid netwerk in stad en ommelanden. Dat netwerk kun je breed zien: van horeca tot media, van politiek en cultuur tot Oeteldonk en allerlei in de stad actieve organisaties. Gevolg: There’s a new kid in town. In no time is Serto geboren, een kleine organisatie met grote mogelijkheden. Serto organiseert op maat  evenementen, activiteiten en avonturen in SERTOgenbosch.  Denk daarbij aan elementen als entertainment en ontspanning, cultuur, educatie en geschiedenis. Serto gaat bourgondische en zelfs gastronomische uitdagingen niet uit de weg.  En: Bossche gezelligheid mag in Serto’s activiteiten een prominente rol spelen. Deze activiteiten zijn altijd voorzien van een bijzondere top: iets extra’s, iets nieuws, iets buitengewoon verrassends. Voor veel meer informatie: www.serto-events.nl

0 0 2002 22 juli, 2015 Nieuws juli 22, 2015

Facebook Comments

Digitaal bladeren